eennn alweerr. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tess Jakobsen - WaarBenJij.nu eennn alweerr. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tess Jakobsen - WaarBenJij.nu

eennn alweerr.

Blijf op de hoogte en volg Tess

08 Augustus 2014 | Suriname, Paramaribo

Gister ben ik alweer de jungle in gegaan, maar dit keer voor 1 dagje gelukkig..
Ik ben met een groepjes meiden naar Brownsberg gegaan. Daar gingen we weer naar watervallen toe. Voor de eerste Waterval, de Irene val, moesten we heel wat stijlen stukken naar beneden. Dit ging allemaal best goed, ik gleed soms een paar keer uit. De Irene val was mooi, maar minder mooi dan de Minavallen. Daarna zijn we de stukken weer naar boven gelopen (dat voel je een dag later best in je kuiten). We zijn daarna door naar de Leo val gelopen, deze was nog minder dan de Irene val. Dus dat was wel jammer.. Toen we weer helemaal op de top waren, hadden we een prachtig uitzicht op het stuwmeer.
Daarna zijn we weer terug gereden naar Paramaribo en hebben we de dag afgesloten bij de mac.
Vandaag heb ik weer een dagje gewerkt, nog maar 2 daagjes werken en dan ben ik alweer klaar (Dinsdag ga ik naar berg en dal dus dan kan ik niet werken). Op het werk heb ik met de zuster overlegd wat ik met het opgehaalde geld ga doen. Op dit moment hebben ze eigenlijk niks nodig, dus ik ga het geld in Nederland overmaken en dan gaan ze dat gebruiken bij de kerstviering. Ik heb mijn adres achtergelaten, zodat ze foto's naar mij toe kan sturen. Ik had liever zelf iets gehaald, maar dit vind ik ook een goede oplossing.
De meeste foto's ga ik vanaf nu met mijn camara nemen, omdat het geheugen van mijn mobiel bijna vol is, dus er komen ook minder fotos bij.

  • 08 Augustus 2014 - 23:13

    Opa:

    Zo ga je maar steeds de jungle i en sjouw je heel wat an. Er zijn vast veel aapjes. Dus breng voor iedereen maar een aapje mee. Hebben ze ook nog van die kleine (opgezette) krokodilletjes die je toen ik er was voor een paargulden kon kopen. Ook leuk voor mensen die graag willen griezelen.
    Nou, nog ff flink zijn en dan kun je weer in het vliegmachien stappen en lekker slapen tot je weer op Schiphol bent. Ik denk dat in heel Biggekerke de vlag uitgaat (en in de Thibautstraat in Aagtekerke ook!)

  • 09 Augustus 2014 - 10:09

    Moeder:

    Nog even genieten he, maar dat die je nu volop!!!
    In de Wagenmakersstraat zijn we al op zoek hoor naar de vlag!!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Hallo iedereen, Hier houd ik bij hoe ik het in Suriname heb en wat ik hier allemaal doe, hoe het gaat met mijn vrijwilligerswerk.

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 5918

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk in Suriname

Landen bezocht: