eerste dagje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tess Jakobsen - WaarBenJij.nu eerste dagje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tess Jakobsen - WaarBenJij.nu

eerste dagje

Blijf op de hoogte en volg Tess

14 Juli 2014 | Suriname, Paramaribo

Gister een hele goede vlucht gehad en veilig aangekomen op Paramaribo. Helaas van het weer, want het was keihard aan het bliksemen en regenen toen in aankwam.
Na ongeveer 2 uur in een busje te hebben gezeten, was ik eindelijk op de Hofstede Crull'laan. Hier ga ik 5 weken 'wonen'.
Na de rondleiding door het huis en wat uitleg te hebben gekregen, ging ik al samen met mijn huisgenoten naar de film toe. Beetje jammer dat er alleen maar Engels films draaien, zonder ondertiteling. Na de film gingen we n
og naar de "zanzibar" om wat te drinken. Ik was toen al 24 uur wakker, dus ik was verschrikkelijk moe.
Vandaag een rustig en relaxt dagje gehad, veel geslapen en veel niks gedaan.
Terwijl ik dit schrijf ben ik dood op, omdat het in Nederland 1 uur is en hier nog maar 8 uur. Zit ik aan een puntje met pindakaas en chocopasta en zit ik in een shirt met lange mouwen en een broek met lange pijpen in 25 graden, omdat ik anders lek word geprikt door de muggen hier.
Voor de rest hebben we hier veel huisdieren, 2 honden, 1 kat, best wat schildpadden, heel wat reuze kakkerlakken, nog meer salamanders en ontiegelijk veel muggen.
Morgen ga ik naar de organisatie toe en krijg ik uitleg over mijn vrijwilligerswerk en Paramaribo zelf.

  • 14 Juli 2014 - 07:22

    André, Carola En Lise:

    Lieve Tess,
    Fijn dat je veilig aangekomen bent! Geniet er van!
    Xxx van ons

  • 14 Juli 2014 - 09:34

    Dicky:

    Hoi Tess, heel veel plezier geniet ervan. Gr Dicky

  • 14 Juli 2014 - 10:52

    Desi:

    Woon je samen met honden, haha..

  • 14 Juli 2014 - 10:55

    Mama:

    Leuk!!! Al je favoriete beestjes zo gezellig rond je:)))
    Fijn dat je goed aangekomen bent, en heel veel plezier op je eerste " werk" dag!!!
    Xxxx

  • 15 Juli 2014 - 20:07

    Lenny:

    Veel succes bij je vrijwilligerswerk. Ik lees wel weer hoe je eerste dagen gegaan zijn!

    groetjes Lenny Tijm Jordy en Marnick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Hallo iedereen, Hier houd ik bij hoe ik het in Suriname heb en wat ik hier allemaal doe, hoe het gaat met mijn vrijwilligerswerk.

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 5930

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk in Suriname

Landen bezocht: