Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Biggekerke, Nederland van Tess Jakobsen - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Biggekerke, Nederland van Tess Jakobsen - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Tess

11 Juli 2014 | Nederland, Biggekerke

Van de week ben ik samen met mama druk bezig geweest om mijn koffer in te pakken en nu zijn we er eindelijk mee klaar. Nog 1 nachtje slapen en dan zit ik in het vliegtuig richting Paramaribo.
Spannend vind ik het niet echt, zenuwachtig ben ik eigenlijk ook niet. Ik heb er gewoon heel veel zin in. Ik verwacht er ook niet zoveel van, ik weet ook echt totaal niet wat ik kan verwachten.
Morgenochtend rijden we hier rond half 6 's ochtends weg en zit ik hopelijk om 11:15 in het vliegtuig naar Paramaribo. Ik land daar om 15:15 Surinaamse tijd en als het goed is, is het hier dan 20:15.
Ik heb er super veel zin in en ik kijk er enorm naar uit.

  • 11 Juli 2014 - 18:37

    Dicky:

    Hoi Tess, heel veel plezier en geniet ervan. Dicky

  • 11 Juli 2014 - 19:50

    André, Carola En Lise :

    Goede reis Tess! Geniet er van, en tot over een maand!
    Xxx

  • 11 Juli 2014 - 20:51

    Carla:

    Spannend hoor Tessje!!! Morgen zwaaien we je uit, maar we gaan je volgen hoor!
    Xxxx

  • 11 Juli 2014 - 21:02

    Heleen, Waldo, Roos En Emma:

    Heel veel plezier !!
    Je doet het maar toch.
    Knapperd

    Liefs van ons

  • 11 Juli 2014 - 21:13

    Marleen:

    Heel veel plezier en heel veel succes bij alles wat je daar gaat ondernemen en ontdekken.
    Je kan het!!!! Dikke kus Marleen

  • 11 Juli 2014 - 21:22

    Bep Willems:

    Hoi Tess. Nou ik vind het wel spannend hoor. Ik wens je een heel goede reis, en doe ze daarin Paramaribo maar allemaal de groeten. Ik hoop dat je daar een fijne tijd hebt. Dikke kus. Oma

  • 11 Juli 2014 - 21:22

    Bep Willems:

    Hoi Tess. Nou ik vind het wel spannend hoor. Ik wens je een heel goede reis, en doe ze daarin Paramaribo maar allemaal de groeten. Ik hoop dat je daar een fijne tijd hebt. Dikke kus. Oma

  • 11 Juli 2014 - 21:41

    Huub Willems Alias D'r Opa:

    Tessje: "Spannend vind ik het niet echt, zenuwachtig ben ik eigenlijk ook niet."
    Haar opa: "Ik bijt in mijn kussen en verscheur mijn lakens van de stress"(maar niet heus, alhoewel).
    Dag lieve schat, goede reis en behouden terugkeer.
    @

  • 12 Juli 2014 - 08:24

    Lenny:

    Heel veel plezier en ik vind het super tof van je!!!! Kijk nu al uit naar je reisverslagen.

    groetjes Lenny
    Tijm Jordy en Marnick

  • 12 Juli 2014 - 09:59

    Melissa:

    heel veel plezier tess, geniet ervan. Ik ga je missen. Tot over een maandje. Dikke kus

  • 13 Juli 2014 - 12:08

    Linda:

    Lieve Tess,
    Wat een stoere meid!
    We gaan je zeker volgen.
    Heel veel plezier en geniet ervan...
    Dikke kus van Paul, Linda, Eline en Rosa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Hallo iedereen, Hier houd ik bij hoe ik het in Suriname heb en wat ik hier allemaal doe, hoe het gaat met mijn vrijwilligerswerk.

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 5909

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk in Suriname

Landen bezocht: